دستگاه تصفیه هوا پلاسما

یکی از مهمترین مزایای تصفیه هوای پلاسما نسبت به رقبای داخلی و خارجی، عدم وجود فیلتر های متنوع در ساختار طراحی آن است. در این سیستم بجای استفاده از فیلتر های یک بار مصرف، از تکنولوژی تولید الکتریسیته ساکن با پتانسیل بالا استفاده شده که همین امر سبب تبدیل آلایندگی ها به یون و در نهایت پاکیزگی هوا می گردد. همچنین در این دستگاه از نمایشگر LED جهت نمایش میزان آلودگی و سیستم هشدار صوتی، در صورت بالا رفتن آلاینده های محیط، استفاده شده است.

به دلیل مصرف انرژی پایین، این دستگاه را می توان در محیط های اداری، منازل، اتاق های بیمارستان و همچنین در محیط هایی که با دود و آلاینده های سمی سروکار دارند، استفاده نمود.

این دستگاه مجهز به سنسور Air Quality یا همان حسگر کیفیت هوا است و در صورت بالا رفتن آلاینده های گازی، بوی نامطبوع، آلاینده های میکروبی و ویروسی و یا گرد و غبار در محیط، شروع به فعالیت می کند.

طراحی و ساخت این دستگاه توسط مهندسین ایرانی انجام شده و رتبه اول استارتاپ دانشگاه علمی کاربردی را اخذ نموده. همچنین این طرح، جزو ۱۰ طرح برگزیده رویداد تجاری سازی تا ثریا بوده و به عنوان هسته نوآور برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی شده است.

دستگاه تصفیه هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button