درباره رشته کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری

امور اداری از بخش‌های مهم در یک سازمان محسوب می‌شود و مانند یک پل ارتباطی بین تمام واحدهای سازمان است. امور اداری از فعال‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آید و در حقیقت هسته مرکزی سازمان است. امور اداری با کلیه واحدهای سازمان در ارتباط است و این ارتباط نیاز به نیروی انسانی متخصص، با تجربه و کارآمد دارد.

این رشته دربرگیرنده طبقات مشاغلی است که متصدیان آنها تحت نظارت مقام مافوق در بررسی‌های مربوط به بهبود مدیریت کارشناسان امور اداری را طبق روش‌های تعیین شده، کمک می‌کنند.

بخش امور اداری از فعال‌ترین بخش‌های یک شرکت است با برنامه‌ریزی نیروی انسانی شامل تمام انتصابات و ترفیعات، انجام طرح تعدیل، بررسی ترفیعات و بررسی سمت کارکنان جدیدالاستخدام و تأمین نیروهای انسانی کارامد شامل استخدام، انتقال و تعیین مأموریت‌های داخلی شرکت.

رشته امور اداری از رشته‌های شاخه کاردانش است که با هدف تربیت و پرورش افرادی که بیش از کارکنان از دانش نظری و بیش از کارشناسان از جنبه عملی برخوردار هستند، به وجود آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button